نظم دهی کابینت زیر سینک با روش های ساده

نظم دهی کابینت زیر سینک با 4 روش ساده

دسته بندی : بلاگ سبک زندگی

شلوغی کابینت زیر سینک شما را کلافه کرده‌ است؟ در این مقاله 4 ایده کاربردی برای نظم دهی کابینت زیر سینک را بررسی می‌کنیم.

شاید شما هم به کابینت زیر سینک به عنوان یک فضای ناکارآمد فکر می کنید! اما در منازل کوچک امروزی که برای مدیریت نظم آشپزخانه و دسترسی به وسایل مختلف باید از کوچک‌ترین فضاها هم به‌خوبی استفاده کنیم، کابینت زیر سینک فضایی است که با چیدمان درست، تبدیل به فضایی کارآمد و موثر می‌شود. در این مقاله 4 روش ساده برای نظم‌دهی بیشتر کابینت‌ زیر سینک را به شما معرفی می‌کنیم و به شما اطمینان می‌دهیم که با استفاده از این روش‌ها و به خصوص انواع نظم دهنده کابینت زیر سینک به‌راحتی می‌توانید از شر بی‌نظمی کابینت‌های‌تان راحت شوید.

نظم دهی کابینت زیر سینک با قفسه‌بندی و استفاده از سبد

1.     سطل زباله کابینتی مناسبی تهیه کنید

با توجه به اینکه ارتفاع کابینت زیر سینک بیشتر از سایر کابینت هاست، فضای مناسبی برای قرار دادن سطل زباله آشپزخانه محسوب می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن فضایی که در کابینت زیر سینک دارید و حجم زباله‌ای که روزانه تولید می‌کنید، یک سطل زباله کابینتی مناسب خریداری کنید.

سطل زباله کابینتی در انواع متنوع و سایز های مختلفی تولید می شود. اگر شما هم به تفکیک زباله‌ها اهمیت می‌دهید، بهتر است از سطل زباله دومخزنه استفاده کنید. به‌این‌ترتیب هم به سلامتی محیط زیست کمک کرده‌اید و هم از ترکیب زباله‌ها و ایجاد بوی بد بیشتر جلوگیری کرده‌اید.

اکثر سطل زباله های کابینتی در کنار دیواره ی کابینت تا انتها کشیده شده اند و به صورت ریلی کاملا ساده از کابینت بیرون آمده و در دسترس شما قرار می گیرند. درب محکمی که روی سطل ها قرار گرفته نه تنها از انتشار بوی بد زباله ها جلوگیری می کند بلکه کمک می کند تا وسایل ساده و سبکی مثل کیسه زباله یا سینی های کوچک را روی سطل قرار دهید. به این ترتیب فضای گوشه ی کابینت به طور کامل سازماندهی می شود.

سطل زباله کابینتی را متناسب با فضایی که در اختیار دارید، تهیه کنید

2.    نظم دهی به شوینده‌ها در زیر سینک

با توجه به شرایط زندگی امروزی و زیاد شدن انواع آلودگی؛ در هر خانه انواع مختلفی از مواد شوینده وجود دارد که اغلب در کابینت زیر سینک نگه‌داری می‌شوند؛ اما با توجه به اینکه اکثر مواد شوینده مایع هستند، نمی‌توان همه‌ی شوینده‌ها را روی هم تلنبار کرد؛ چرا که امکان واژگون شدن قوتی های مواد شوینده و ریختن مواد داخل آن زیاد است.

در این شرایط اگر از نظم‌دهنده‌هایی مثل سبد مواد شوینده کابینت استفاده کنید به‌راحتی می‌توانید به تمام شوینده‌های خود نظم دهید. این سبد های سوپر مارکت که در ابعاد مختلف وجود دارند، در گوشه ی هر کابینتی نصب می شوند و فضای سازماندهی شده ی مناسبی را برای شما فراهم می کنند. قرار گرفتن سبد های سوپری مواد شوینده در کنار سطل زباله کابینتی باعث می شود تا فضای کابینت منظم و زیبا باشد.

هم‌چنین می‌توانید با نصب گل میخ یا آویز های مخصوص به بدنه‌ی کابینت، دستکش‌ها و دستمال‌های خود را نیز به شیوه‌ی مطلوبی نظم‌دهی کنید.

نظم دهی به شوینده‌ها در زیر سینک

3.    با قفسه‌بندی، فضای زیر سینک را بهتر مدیریت کنید!

لوله و اتصالاتی که زیر سینک وجود دارد مانع از استفاده‌ی بهینه از فضا می‌شود و عملا اجازه ی نصب هیچ طبقه ای را در کابینت نمی دهد. یکی از راهکارها برای نصب طبقه در کابینت زیر سینک، استفاده از یراقی به نام اتصال یو شکل زیر سینک استفاده کنید. اتصال یو شکل دور لوله و اتصالات کابینت زیر سینک قرار می گیرد و امکان نصب یک طبقه را برای شما فراهم می کند؛ به این ترتیب به همین راحتی یک طبقه ی کاربردی را به کابینت خود اضافه کرده اید.

لازم به ذکر است که می توانید در قسمت زیر این طبقه ی نصب شده، از سطل زباله کابینتی با ارتفاع کم و سبد مواد شوینده یک طبقه استفاده کنید.

نظم‌دهی به کابینت با تجهیزات یراق‌آلات تجهیزیراق

4.     سوپری کابینت زمینی بهترین روش برای نگهداری انواع صیفی‌جات

سیب زمینی و پیاز جزو مواد غذایی پرکاربرد در هر خانه‌ای هستند و برای این‌که جوانه نزنند و خراب نشوند به محیط خشک و بدون نور نیاز دارند. بهترین شیوه نگه‌داری از سیب زمینی و پیاز استفاده از سوپری کابینت زمینی در کابینت زیر سینک است. استفاده از تجهیزات مناسب برای نگه‌داری از لوازم و مواد غذایی، بهترین شیوه برای جلوگیری از خراب‌شدن زودهنگام مواد است. شما می‌توانید تمام این تجهیزات مدرن و کارآمد را از فروشگاه تجهیزیراق تهیه کرده و در کنار سطل زباله کابینتی زیر سینک نصب کنید.

سوپری کابینت زمینی بهترین روش برای نگهداری انواع صیفی‌جات

شما چه ایده‌ای برای نظم دهی کابینت زیر سینک دارید؟ برای ما بنویسید

استفاده صحیح از فضای زیر سینک به منظم نگه‌داشتن آشپزخانه کمک زیادی می‌کند. ازطرف‌دیگر نظم زیرسینک باعث می‌شود بتوانیم به‌راحتی به تمامی وسایل ضروری دسترسی داشته باشیم. به کمک 5 نکته و ترفندی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، نظم تازه‌ای به کابینت زیر سینک بدهید و از این کابینت ظاهرا کوچک و کم‌کاربرد، استفاده‌های بهینه‌تری ببرید. اگر شما هم ایده‌ای متفاوت برای نظم دهی کابینت زیر سینک دارید، می‌توانید در قسمت کامنت‌ها ایده‌ی خود را با ما و مخاطبان تجهیزیراق به اشتراک بگذارید.

برای خرید انواع تجهیزات نظم‌دهی به کابینت زیرسینک، می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید یا از طریق شماره 02177343556 با کارشناسان تجهیز یراق تماس بگیرید. البته اگر عادت به خرید حضوری دارید می توانید به فروشگاه تجهیز یراق در خیابان احسان تهران مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را به صورت حضوری تهیه کنید.

پرسش و پاسخ

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

پاسخ کارشناسان تجهیز یراق به پرسش یا دیدگاه شما را از طریق پیامک به اطلاعتان خواهیم رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020