زیبایی قلب تپنده خانه با نورپردازی آشپزخانه

زیبایی قلب تپنده خانه با تجهیزات نورپردازی آشپزخانه

دسته بندی : بلاگ

آشنایی با سیستم نورپردازی آشپزخانه یک نکته مهم و ضروری در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه است که با رعایت چند نکته اساسی می‌توانید زیبایی آشپزخانه را دو چندان کنید. یک آشپزخانه با نور مناسب باعث می‌شود تا فعالیت‌های روزمره را در آشپزخانه با انرژی بیشتر انجام دهید. به‌یاد داشته باشید نورپردازی آشپزخانه هم مانند سایر قسمت‌های خانه راه و روش و اصول مختص به خود را دارد که رعایت دقیق آن‌ها منجر به یک نتیجه رضایت‌بخش خواهد شد.

آشپزخانه را قلب تپنده خانه می‌دانند و سیستم نورپردازی آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش‌های طراحی نورپردازی در دکوراسیون منزل محسوب می‌شود. نور آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی در حفظ روحیه، خلاقیت در آشپزی و زیبایی منزل دارد. با پیشرفت تکنولوژی، افزایش ابزار آشپزی و وسیله‌های جدید، آشپزخانه شکل قدیمی خود را از دست داده و به یک محیط مدرن تبدیل شده است. علاوه‌بر آشپزی، صرف صبحانه، ناهار، شام، میان وعده، انجام کارهای روزانه و گفت‌و‌گو، کاریست که به طور معمول در آشپزخانه انجام می‌‌شود. بنابراین تاثیر و اهمیت نورپردازی در این مکان بسیار مهم است.

اگر می‌خواهید با کاربرد سیستم نورپردازی در آشپزخانه آشنا شوید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

با نورپردازی سقف آشپزخانه خورشید را به خانه بیاورید

نورپردازی سقف آشپزخانه در خانه‌هایی که نور طبیعی و مناسبی ندارند بسیار مهم است. برای سقف آشپزخانه می‌توانید از لوسترهای زیبا، جذاب و مدرن استفاده کنید. در آشپزخانه‌هایی که سقف کاذب دارند استفاده از چراغ های ال ای دی در زیبایی و تامین نور مناسب بسیار موثر است.

نور سقفی، دیوارهای آشپزخانه را نیز بلندتر نشان می‌دهد. پس می‌توانید در سرتاسر سقف از LED شاخه ای استفاده کنید تا علاوه بر نور بهتر، زیبایی و جذابیت بیشتری در آشپزخانه داشته باشید. شما می توانید جدیدترین انواع ال ای دی خطی را از فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق خریداری کنید تا در طراحی و اجرای دکوراسیون منزلتان از ترندهای روز صنعت نورپردازی استفاده کنید.

استفاده از لامپ سقفی در سیستم نورپردازی اشپزخانه

نورپردازی کابینت و تاثیر آن در زیباتر شدن دکور آشپزخانه

علاوه بر نورپردازی اطراف کابینت ها و آشپزخانه نورپردازی داخل کابینت‌ها را فراموش نکنید. با روشن شدن لامپ‌های داخلی کابینت‌، می‌توانید در کمترین زمان وسیله موردنظر خود را در کابینت پیدا کنید. استفاده از نورهای مخفی یکی از روش‌های متداول در سیستم نورپردازی کابینت‌ها است که از این روش بیشتر در کابینت‌های دکوراتیو استفاده می‌شود. برای نورپردازی دکور یا بوفه آشپزخانه بهتر است از چراغ های کوچک تزئینی استفاده کنید تا زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون آشپزخانه دهد.

استفاده از ال ای دی‌های کوچک یکی دیگر از روش‌های پر کاربرد در نورپردازی کابینت است. نورپردازی کابینت در آشپزخانه‌های تاریک و کوچک تاثیر شگرفی در زیبایی محیط دارد و فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. برای داشتن دکوراسیونی زیبا فقط کافیست به جزئیاتی مانند یراق کابینت، اکسسوری مناسب و نورپردازی اصولی دقت کنید تا یک آشپزخانه رویایی داشته باشید.

شما می توانید در قسمت زیر کابینت های بالا نیز ال ای دی های شاخه ای را نصب کنید تا در هنگام کار کردن بر روی کانتر آشپزخانه، نور کافی داشته باشید. برای این نورپردازی بهتر است از چراغ زیر کابینتی سنسور دار استفاده کنید تا نیازی به کلید برق برای روشن و خاموش کردن لامپ های نورپردازی نداشته باشید و تنها با لمس گوشه ی چراغ سنسوردار بتوانید سیستم نورپردازی آشپزخانه را قطع و وصل کنید.

نورپردازی جزیره آشپزخانه: بازی نورها

بخش جزیره آشپزخانه معمولا در وسط یا قسمتی از آشپزخانه که بسیار مورد توجه است قرار دارد. جزیره آشپزخانه یکی از کاربردی‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌ها در زیبایی آشپزخانه است. از آن‌جا که اکثر کارهای آشپزخانه مانند آماده‌کردن غذا، سالاد و انجام کارهای دیگر روی جزیره انجام می‌شود، نورپردازی این بخش باید علاوه‌بر زیبایی، نور مناسب برای انجام کارها را نیز به وجود آورد.

نورپردازی بخش جزیره آشپزخانه باید بسیار خلاقانه و جذاب باشد. با استفاده از لوسترهای متناسب با سبک دکور آشپزخانه جلوه محیط را دو چندان ‌کنید. استفاده از لامپ‌های ال ای دی خطی نیز علاوه‌بر زیبایی، نور مناسبی را به محیط ارائه می دهند. با انجام نورپردازی کابینت و استفاده از انواع ال ای دی‌ در بخش بالایی جزیره فضای آشپزخانه روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان داده می‌شود.

نورپردازی جزیره آشپزخانه

شما می توانید از ال ای دی های خطی در قسمت زیر جزیره یا اپن نیز استفاده کنید. نصب این لامپ های ظریف و نورانی و اتصال آن ها به انواع سنسور کابینتی کمک می کند تا نورپردازی هوشمند و جذابی در آشپزخانه داشته باشید.

نورپردازی اپن آشپزخانه با چند روش ساده اما کاربردی

هرچند این روزها جزیره‌ آشپزخانه کاربرد بیشتری نسبت به اپن دارد، اما کانتر اپن همچنان در اکثر خانه‌های ایرانی دیده می شود. انتخاب نورپردازی مناسب برای اپن آشپزخانه باعث می‌شود تا علاوه‌بر آشپزخانه، بخشی از نور نشیمن خانه نیز تامین شود. در نورپردازی اپن اغلب از نورهای مخفی سقفی، ال ای دی‌ها و هالوژن‌های متنوع استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای بهتر دیده شدن رنگ مواد غذایی از رنگ‌های آبی، قرمز و سبز استفاده نکنید. بهتر است لامپ‌هایی با رنگ‌ ترکیبی سفید و زرد را برای نورپردازی اپن آشپزخانه در نظر بگیرید.

برای جلوه بیشتر این قسمت، از لامپ‌های آویز اپن آشپزخانه استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هنگام نصب اپن یا جزیره، محل موردنظر نزدیک به پریز برق باشد؛ با این حال اگر اپن آشپزخانه ی شما از پریز های برق دور است و یا به طور کلی در آشپزخانه ی خود به پریز های بیشتری نیاز دارید  می توانید از پریز توکار کابینت استفاده کنید تا در زمان استفاده از لوازم برقی دچار مشکل نشوید.

پریز های کابینتی دسترسی شما به انواع پریز برق، سوکت یو اس بی و … را فراهم می کنند و امکانات بی نظیری چون شارژر وایرلس و میکروفون بلوتوثی را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

نورپردازی اپن آشپزخانه با چراغ ال ای دی خطی

نورپردازی آشپزخانه کوچک، فضا را بزرگ‌تر نشان دهید

یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه، نور پردازی اصولی و درست است. آشپزخانه‌های روشن و پر نور باعث انتقال حس آرامش و جلوگیری از خستگی و بی حالی می شود.

شما می توانید با استفاده از نورپردازی اصولی ضعف های آشپزخانه ی خود را بپوشانید و نگاه ها را به قسمتی از آشپزخانه که مد نظر شماست معطوف کنید.

استفاده از لامپ‌های آویزان در نورپردازی آشپزخانه کوچک

خرید تجهیزات نورپردازی کابینت از تجهیز یراق

در این مقاله شما را با سیستم نورپردازی بخش‌های مختلف آشپزخانه و کاربرد آن‌ها آشنا کردیم. همان‌طور که مطالعه کردید ال ای دی‌های نوری و ابزار کاربردی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون اصولی آشپزخانه منزل شما دارند.

برای خرید تجهیزات نورپردازی اشپزخانه می‌توانید به وب سایت تجهیز یراق مراجعه کنید و یا از طریق شماره 02177343556 با کارشناسان تجهیز یراق تماس بگیرید. کارشناسان تجهیز یراق آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره فنی و اجرایی به شما مشتریان عزیز هستند. البته این امکان نیز برای شما فراهم است که به صورت حضوری به فروشگاه تجهیز یراق مراجعه کنید تا پس از دیدن محصولات مورد نظرتان آن ها را خریداری نمایید.

پرسش و پاسخ

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

پاسخ کارشناسان تجهیز یراق به پرسش یا دیدگاه شما را از طریق پیامک به اطلاعتان خواهیم رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020