آشنایی با 4 نوع از یراق آلات توکار و کاربرد آن‌ها

دسته بندی : بلاگ

آشنایی با کاربرد یراق آلات توکار شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این ابزار کاربردی برای خانه‌های کوچک، اتاق کار و آشپزخانه بهترین انتخاب هستند. یراق آلاتی مانند پریز و دستگیره کابینت توکار از کودکان در برابر خطرات احتمالی برق گرفتگی و بازی با ابزار حطرناک کابینت محافظت می‌کنند. اگر می‌خواهید با کاربرد یراق آلات توکار آشنا شوید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

تاریخ انتشار: 23.01.1400

در معماری‌ خانه‌های قدیمی در خرید یراق آلات اغلب از دستگیره، پریز و سینک روکار استفاده می‌شد. افراد معمولا به راحتی و سرعت انجام کار دقت می‌کردند و توجه به زیبایی و جذابیت در خانه اهمیت زیادی برای آن‌ها نداشت. اما امروزه توجه به جزئیات و زیبایی دکوراسیون خانه و آشپزخانه به یک امر مهم و ضروری تبدیل شده است. استفاده از یراق آلات توکار تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و نظم فضای منزل یا محل کار شما دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با چهار نوع از پرفروش‌ترین یراق آلات توکار و کاربرد آن‌ها آشنا کنیم، همراه ما باشید.

1. با پریز توکار برای همیشه از شر سیم‌های اضافی راحت شوید

امروزه اکثر کارها در آشپزخانه، اتاق خواب، محل کار و اتاق پذیرایی با استفاده از جریان برق انجام می‌شود. و روشن کردن اکثر لوازم مورد نیازمان بدون برق غیرممکن است. برخی اوقات به‌ دلیل کثرت استفاده از وسایل برقی، سیم‌ وسایل باعث ایجاد بی‌نظمی در محیط کار و خانه می‌شوند و این بی‌نظمی باعث می‌شود تا از زیبایی و نظم خانه کاسته شود.

کودکان علاقه بسیاری به کنجکاوی و بازی با وسایل برقی دارند. وجود پریز روکار خطری جدی برای سلامتی و امنیت کودکان به شمار می‌آید. استفاده از پریز های توکار خطر برق گرفتگی را به حداقل می‌رساند. با استفاده از این پریزها دیگر نگران نظم و زیبایی آشپزخانه و خانه نخواهید بود. پریزهای توکار انواع مختلفی دارند که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی یراق محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

تاثیر استفاده از پریز توکار در زیبایی و نظم آشپزخانه

2. دستگیره توکار، انتخابی بی‌نظیر برای نظم و تمیزی آشپزخانه

زمانی که برای اولین‌ بار دستگیره توکار وارد بازار شد، استقبال چشمگیر مشتریان از این دستگیره، فروشندگان را متحیر کرد. دستگیره توکار انتخابی بی‌نظیر برای برقراری نظم و تمیزی در آشپزخانه است.زمانی که درباره ی انواع یراق آلات کابینت صحبت می کنیم معمولاً دستگیره‌های توکار از پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند.

این دستگیره همان‌طور که از اسمش پیداست در داخل کابینت نصب می‌شود. دستگیره توکار با اشکال مختلفی از جمله مربع، دایره و مستطیل تولید می شود. این دستگیره‌ها با طرح و مدل ساده و مدرنی که دارند قابل استفاده برای کلیه مدل‌های کابینت آشپزخانه هستند. پیشنهاد می‌کنیم دستگیره توکار را مطابق با طرح و رنگ کابینت انتخاب کنید تا زیبایی و نظم آشپزخانه چند برابر شود.

دستگیره کابینت توکار برای آشپزخانه

3. سینک ظرفشویی توکار آشپزخانه، انتخابی مناسب برای خانه‌های کوچک

در طراحی آشپزخانه‌های مدرن و امروزی استفاده از سینک توکار به انتخاب اول طراحان و مشتریان تبدیل شده است. ظاهر زیبا و مدرن این سینک توجه اکثر مشتریان را به سمت خود جلب می‌کند. استفاده از سینک تو کار در آشپزخانه‌های کوچک بسیار کاربردی و تاثیرگذار است. این سینک برخلاف سینک‌ روکار فضای نسبتا کمتری را اشغال می‌کند و جلوه جذابی به آشپزخانه می‌دهد.

در خانه‌های کوچک و open space امروزی که ابعاد کوچکی به نسبت خانه‌های بزرگ و قدیمی دارند، استفاده از یراق آلات توکار آشپزخانه، یراق تخت خواب توکار، پریزهای مخفی و اکسسوری‌های کوچک و کاربردی در بزرگ‌تر نشان دادن خانه‌های کوچک بسیار تاثیر گذار هستند.

سینک ظرفشویی توکار و کاربرد آن

4. جک توکار، بالابر و نگه‌دارنده مخفی درب کابینت و درب کمد

جک کابینت یکی از کاربردی‌ترین یراق آلات توکار آشپزخانه شمرده می‌شود. باز کردن درب کابینت بدون سر و صدا فقط یکی از مزایای مهم جک توکار است.

با استفاده از جک توکار دیگر نگران بسته شدن ناگهانی و نامرتبی درب کابینت نباشید. زیبایی و نظمی که جک توکار به فضای داخلی کابینت و آشپزخانه می‌دهد، یکی دیگر از مزایای این یراق پرکاربرد است. کاربرد جک توکار فقط در استفاده از کابینت‌ها خلاصه نمی‌شود. از این جک در تولید و ساخت تخت خواب و کمد دیواری نیز استفاده می‌شود‌. با استفاده از جک توکار دیگر نگران بسته شدن درب کمد، هنگام مرتب کردن رگال کشویی کمد دیواری و قفسه‌های آن نخواهید بود.

جک درب کابینت و کمد دیواری

استفاده از یراق‌آلات توکار و ابزار ارزان قیمت، روشی خلاقانه در چیدمان دکوراسیون خانه

توجه به جزئیات کوچک و اصولی می‌تواند زیبایی خانه را چند برابر کند. اغلب افراد فکر می‌کنند برای بهتر شدن دکوراسیون خانه باید به سراغ خرید وسایل گران قیمت بروند. در حالی ‌که با کمترین امکانات و خلاقیت می‌توان زیبایی و جذابیت را به خانه آورد.

علاوه‌بر استفاده از یراق آلات توکار، نورپردازی کابینت، استفاده از ال ای دی‌های کوچک، چیدمان اصولی و استفاده از وسایل کاربردی می‌تواند خانه شما را زیباتر از همیشه نشان دهد. به این نکته توجه داشته باشید که زیبایی خانه در خلاقیت و استفاده درست شما از ابزار مناسب است، نه هزینه‌ای که بابت زیبا شدن پرداخت می‌کنید!

خرید کلیه یراق آلات مورد نیاز منزل، با بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق

همان‌طور که در این مقاله خواندید استفاده از یراق آلات توکار روشی بسیار کاربردی برای ایجاد زیبایی و نظم در خانه است‌‌. برای خرید انواع یراق آلات مورد نیاز منزل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق مراجعه کنید.

کلیه یراق آلات مورد نیاز شما با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و مقرون به صرفه در این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری به فروش می‌رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02191070056 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

پرسش و پاسخ

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

پاسخ کارشناسان تجهیز یراق به پرسش یا دیدگاه شما را از طریق پیامک به اطلاعتان خواهیم رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020