7 ویژگی منحصر به فرد پریز توکار

7 ویژگی منحصر به فرد پریز توکار که شما را شگفت زده خواهد کرد

دسته بندی : بلاگ سبک زندگی

در این مقاله با تمام ویژگی ها و مزایای انواع پریز توکار آشنا خواهید شد.

امروزه بسیاری از لوازم مهم و مورد نیاز زندگی برقی هستند؛ حتی در دور افتاده ترین نقاط هم رد پای تکنولوژی به چشم می خورد و کمتر کسی را پیدا می شود که تجربه ی استفاده از لوازم برقی مانند یخچال، تلویزیون و … را نداشته باشد. به همین خاطر پریز های برق از اجزای جدا نشدنی همه ی منازل، ادارات، فروشگاه ها و … هستند.

با پیشرفت تکنولوژی، تمام اطراف ما پر از لوازم برقی شد؛ به این ترتیب پریزهای برق بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفتند و پس از مدت کمی نیاز به پریز ها بیش از پیش حس شد؛ تا جایی که کمبود پریز برق به یکی از مشکلات زندگی روزمره تبدیل گشت.

اما مشکل اصلی این جاست که همیشه امکان تغییر در سیم کشی محیط و افزایش تعداد پریز ها وجود ندارد؛ همچنین قرار دادن سیم کشی و پریز ها به صورت روکار هم چندان رایج نیست و قطعا در زیبایی محیط تاثیر منفی می گذارد.

طراحان دکوراسیون داخلی منزل در پی رفع این مشکل، اقدام به طراحی محصولی شگفت انگیز و جذاب به نام پریز توکار کردند. پریز توکار یک فناوری جدید و لوکس در دنیای تکنولوژی محسوب می شود و انتخاب مناسب ترین پریز توکار نیازمند شناخت ویژگی ها و کارایی های این فناوری جدید است.

پریز توکار مدرن

پریز توکار چیست؟

پریز توکار از تجهیزات لوکس و پر کاربردی است که از بدو ورود به بازار مورد توجه و استقبال قرار گرفت. پریز مخفی ایده ای منحصر به فرد و مدرن برای استفاده ی بهینه از فضای اطراف و حفظ یکپارچگی چیدمان محیط است و باعث دسترسی راحت و سریع به پریز برق می شود.

بر خلاف اینکه تعدد پریز های برق روی دیوار تاثیر منفی بر روی زیبایی منزل یا محل کار شما می گذارند، پریز های توکار به صورت مخفی بر روی کابینت، میز و … نصب می شوند و با طراحی متنوع و جذابی که دارند، زیبایی محیط اطراف شما را چند برابر می کنند.

پریز های توکار در مدل های متنوع استوانه ای و صفحه ای تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها دارای شکل های مختلفی هستند؛ به عنوان مثال پریز استوانه ای در دو نوع ساده و آسانسوری، و پریز صفحه ای در دو نوع ثابت و گردان موجود است.

مدل های پریز توکار آشپزخانه

اگر شما هم تصمیم به خرید پریز توکار دارید و یا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پریز توکار هستید، در این مقاله با برتری ها و مزایای این پریز  آشنا می شوید.

مزایای پریز مخفی

پریز توکار علاوه بر تامین پریز برق مورد نیاز، قابلیت های ویژه ای نیز دارد که برای نصب در هر محیطی مناسب است. از جمله ی این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 1-دارا بودن سوکت ها و پورت های متنوع

شما می توانید با خرید یک پریز توکار مخفی برای آشپزخانه یا میز کار خود، علاوه بر استفاده از سوکت برق، از پورت های مختلف تلفن، USB و HDMI نیز بهره مند شوید. به این ترتیب می توانید تنها با یک سیم یو اس بی، تلفن همراه یا تبلت خود را شارژ کنید و سیم تلفن و اچ دی ام آی تلویزیونتان را بدون نیاز به واسطه، به برق متصل نمایید.

سوکت های مختلف پریز های رومیزی توکار

 

2- دارا بودن شارژر وایرلس

بسیاری از مدل های پریز توکار علاوه بر دارا بودن یک یا چند سوکت برق (بسته به مدل پریز)، شارژر وایرلس نیز دارند. شارژر وایرلس باعث می شود تا شما به راحتی و تنها با قرار دادن موبایل یا تبلتتان بر روی پریز، آن را شارژ کنید. البته دقت کنید که برای استفاده از شارژر وایرلس لازم است تا تلفن همراه شما امکان شارژ بی سیم را داشته باشد.

شارژر وایرلس در پریز توکار میز

3-دارا بودن میکروفون

امروزه میکروفون های بلوتوثی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. جالب است بدانید برخی از پریز های توکار دارای یک میکروفون بلوتوثی قوی نیز هستند. به این ترتیب می توانید تلفن همراه یا تبلت خود را از طریق بلوتوث به پریز مخفی وصل کرده و موسیقی مورد نظرتان را با میزان صدای دلخواه در منزل یا محل کارتان پخش کنید.

4-ضد آب بودن و ایمنی بالا

اگر پریز برق مورد استفاده ی شما در مکانی مانند آشپزخانه و درست کنار سینک ظرفشویی باشد، ممکن است قطرات آب به داخل پریز نفوذ کند و سبب برق گرفتگی شما شود.
ایمنی بالای پریز مخفی کابینت، یکی از ویژگی های مهمی است که موجب شده تا این پریز برای مکان هایی مانند آشپزخانه یا آزمایشگاه که در معرض رطوبت دائم و طولانی قرار دارند، بسیار مناسب و عاری از هرگونه خطر باشد.

جنس پریزهای توکار معمولا از آلومینیوم است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی از خود نشان می دهد. همچنین برخی دیگر از این پریزها پلاستیکی هستند تا خطر جرقه و حوادت برقی را کاهش داده و همانند یک عایق عمل کند. شما می توانید پس از اتمام کارتان پریزهای توکار را بسته و مجددا به داخل کابینت بازگردانید تا با خیال راحت به سایر امور بپردازید.

پریز توکار ضد آب کابینتی

5-امکان استفاده از چند وسیله ی برقی به صورت هم زمان

آشپزخانه از جمله مکان هایی است که بیشترین تعداد لوازم برقی در آن قرار دارد. با این حال اغلب تعداد محدودی پریز بر روی دیوار آشپزخانه تعبیه شده است که پاسخگوی نیاز کلیه ی لوازم نخواهند بود. بنابراین مجبوریم برای روشن کردن یکی از لوازم منتظر پایان زمان انجام کار دیگری باشیم و همین امر باعث کاهش سرعت انجام کارها در آشپزخانه می شود.

این در حالی است که می توان با خرید یک پریز برق توکار کابینت، چند وسیله ی برقی را به آن متصل و به صورت همزمان استفاده کرد. به کار گرفتن این پریز ها زیبایی و جذابیت خاصی را به همراه خواهد داشت و در عین حال مشکل کمبود پریز برق اطراف شما را حل خواهد کرد، بدون اینکه فضایی را اشغال کند.

حل مشکل کمبود پریز برق با پریز توکار و پریز روکار

6-حفظ زیبایی و یکپارچگی فضا

اگر به دنبال آن هستید که فضای آشپزخانه خود را مدرن کنید، یکی از راهکار ها، استفاده از لوازم برقی توکار است. هر چه میزها و اطراف آشپزخانه ی شما خلوت تر باشد، آشپزخانه جلوه ی مدرن تری خواهد یافت. از جمله اکسسوری هایی که به حفظ زیبایی و یکپارچگی آشپزخانه کمک می کند پریز مخفی کابینتی است. زیرا این مدل از پریزها برای نصب، فضای کمی را اشغال می کنند و مانند پریزهای معمولی دیواری قابل دیدن نیستند؛ در نتیجه برای کودکان هم خطری نخواهند داشت.

استفاده از پریز توکار کابینت باعث یکدست و منظم جلوه دادن محیط می شود چرا که در صورت عدم نیاز می‌توان درب پریز توکار را بست و یا آن را به صورت دستی یا برقی باز کرد.

پریز توکار میز اداری و کابینت

7-قابلیت نصب در همه جا

در دکوراسیون های امروزی معمولا یک کانتر یا جزیره در وسط آشپزخانه قرار گرفته که عملا برای استفاده از پریز برق به هیچ دیواری نزدیک نیست. اما با استفاده از پریز توکار می توانید این محدودیت را برطرف کنید و در این بخش از آشپزخانه نیز از لوازم برقی استفاده نمایید.

از مکان های دیگری که به پریز برقی توکار نیاز زیادی دارند، ادارات هستند. معمولا در ادارات به دلیل استفاده از لوازم الکترونیکی زیاد، مشکل کمبود پریز برق های دیواری بسیار رایج است. پریز توکار به نظم بیشتر فضا و جمع شدن سیم های برق متعدد کمک می کند. همچنین وجود میزهایی مانند میز کنفرانس در وسط اتاق که فاصله ی زیادی با پریز های برق دیواری دارند، استفاده از وسایل الکترونیکی را عملا سخت و حتی غیر ممکن می کند.

انواع پریز توکار و پریز روکار

بنابراین نصب پریز مخفی اداری برای این محیط ها بهترین راه حل محسوب می شود. شما می توانید تجهیزات نورپردازی آشپزخانه یا محیط کار خود را نیز به پریز های توکار متصل کنید و از نورپردازی مدرن و جذاب محیط اطرافتان لذت ببرید.

انواع پریز توکار کابینت و میز

پریز توکار کابینتی در دو مدل پریز توکار صفحه ای و پریز توکار کابینت استوانه ای موجود است که هر کدام کاربرد و امکانات ویژه ای دارند:

پریز توکار صفحه ای

پریز مخفی صفحه ای یا مستطیلی یکی از محبوب ترین مدل ها است که به دلیل تنوع بالای طرح و رنگ مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. پریز مخفی مستطیلی معمولا در رنگ های طلایی، نقره ای، دودی و مشکی در بازار موجود است. تنوع رنگی پریز تو کابینتی به مصرف کننده این امکان را می دهد تا رنگ پریز خود را با رنگ صفحه ی میز یا کانتر خود هماهنگ کند، این امر می تواند در زیبا و مدرن جلوه دادن محیط تاثیر گذار باشد.

پریز توکار صفحه ای

پریز توکار استوانه ای

پریز های توکار کابینت استوانه ای پس از عرضه به بازار به دلیل ظاهر متفاوت و جذاب شان مورد توجه خریداران قرار گرفتند. پریز های استوانه ای به صورت مگنتی باز و بسته می شوند. به طوری که با یکبار فشار دادن سطح مقطع، پریز به صورت آسانسوری بالا می آید و پریز ها و پورت های آن آماده ی استفاده می شوند.

لازم به ذکر است این نوع پریز مخفی وقتی تا انتها باز می شود ثابت شده، تا به سادگی بسته نشود. برای بستن پریز توکار کابینت استوانه ای کافیست با کمی فشار، پریز را به سمت پایین هدایت کنید.

پریز توکار استوانه ای مانند پریز های توکار صفحه ای بر روی صفحه کابینت یا میز شما نصب می شود. اما به دلیل کوچک تر بودن سطح مقطع به جای کمتری برای نصب نیازمند است.

پریز توکار استوانه ای

فکر می کنید مناسب ترین پریز مخفی برای استفاده ی شما کدام است: صفحه ای یا استوانه ای؟

پریز روکار میز اداری و پریز رو کابینتی

پریز های مدرن علاوه بر مدل های توکار، مدل هایی نیز دارند که به صورت روکار نصب می شوند؛ به این ترتیب شما می توانید به راحتی پریز روکار های کارآمد را در کنج میز یا دیوار نصب کنید و کاربرد های بی نظیر آن لذت ببرید. پریز های روکار به پریز توکار رومیزی نیز معروف است. پریز روکار میز اداری و پریز روی کابینت محصولاتی هستند که مدرن بودن، کارایی و زیبایی را به محیط اطراف شما هدیه خواهند داد.

پریز روکار کابینتی_ پریز روکار میز اداری

خرید پریز تو کار از تجهیز یراق

اگر شما هم طرفدار نظم و ترتیب هستید و از تعدد سیم های پشت میز تلویزیون یا زیر میز کارتان خسته شده اید، اگر همیشه در آشپزخانه یا محیط کارتان با کمبود پریز برق مواجهید، اگر در منزل خود کودکانی دارید که سلامت آن ها برای شما مهم و در اولویت است، اگر خواهان این هستید که محیط اطرافتان زیبا و لاکچری به نظر برسد، پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع پریز مخفی روی کابینت عرضه شده در سایت تجهیز یراق است.

تجهیز یراق یکی از بزرگ ترین فروشگاه های عرضه کننده ی یراق آلات و اکسسوری کابینت، تجهیزات اتاق خواب، تجهیزات نورپردازی و … است که تمامی محصولات با کیفیت را با گارانتی معتبر کالا و ضمانت اصالت محصول به سه روش اینترنتی، تلفنی و حضوری به فروش می رساند.

اگر برای انتخاب انواع پریز برق توکار دچار مشکل شده اید و یا به اطلاعات بیشتری از جمله قیمت پریز مخفی نیاز دارید از طریق شماره تماس 02177343556 با مشاوران تیم تجهیز یراق ارتباط برقرار کنید و نظرات و سوالات خود را در پایین صفحه با ما اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار: 11.02.1399
نظرات کاربران

پرسش و پاسخ (2)

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی محمدحیدری 1399.08.03

    سلام، من خودم برقکارهستم، واقعاایده عالی ومفیدی اََََست، برای خریداین محصول چه کاروبایدکنیم، طریقه سیمک‌شی ونصبش راهم لطفاتوضیح بدین. به شماره که دادم تماس بگیرین یاپیام بدین. باتشکر

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020