شیکترین کمد دیواری اتاق خواب

شیکترین کمد دیواری اتاق خواب

دسته بندی : بلاگ سبک زندگی

می‌خواهید کمد دیواری بخرید اما نمی‌دانید چه مدلی را انتخاب کنید؟ نگران تناسب کمددیواری با دکوراسیون منزل خود هستید؟ در این مقاله به دغدغه و سوال ذهنی شما پاسخ می‌دهیم. به شما اطمینان می‌دهیم با خواندن این مقاله می‌توانید شیک ترین مدل کمد دیواری را برای منزل خود تهیه کنید.

کمد دیواری یکی از پرکاربرد ترین بخش‌های یک اتاق است. چرا که مقدار زیادی از نظم اتاق خواب به کمد داخل اتاق بستگی دارد؛ تا جایی که اگر کمد دیواری نداشته باشیم ناچار به خرید انواع کمد های دیگر هستیم تا بتوانیم وسایل داخل اتاق را سازماندهی کنیم. البته کمد دیواری ها علاوه بر کاربرد فراوان، در زیبایی اتاق خواب ما نیز نقش دارند؛ به این ترتیب هرچه ظاهر کمد دیواری ما زیباتر باشد، دکوراسیون اتاق خواب ما نیز زیبا تر و خاص تر خواهد شد.

فضای داخلی کمد دیواری با توجه به نیاز افراد در شکل و اندازه‌های مختلف و با جنس متنوعی قابل سفارشی‌سازی است؛ به همین دلیل می‌توانید آن را با فضای هر اتاق و نیازتان هماهنگ کنید. ما در این مقاله سعی داریم تا با بررسی کامل کمد دیواری و تجهیزات آن، در انتخاب و طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب شما را همراهی کنیم. پس با ما همراه باشید.

کاربرد کمد دیواری _ تجهیزیراق

کاربرد کمد دیواری

هر کمد دیواری با توجه به ابعاد و تعداد کشوهایی که دارد، برای نگه‌داشتن انواع لوازم قابل استفاده است. اگر خانه شما کوچک است اهمیت و کاربرد کمد دیواری دو چندان می شود. کمبود فضا در خانه‌های امروزی یک معظل اساسی است؛ اما با کمک تعدادی کمد دیواری شیک و جادار می‌توانید از فضای اتاق خود بهینه‌تر استفاده کنید.

کمد دیواری ها فضای دکوراسیون اتاق خواب‌ را مرتب‌تر جلوه می‌دهند و جایگاه مناسبی برای تمام وسایل شما هستند؛ شما می توانید از وسایل کوچکی مثل گلسر و کراوات و روسری گرفته تا وسایل بزرگی مثل میز اتو، رختخواب، و یا حتی کارتن وسایل کنار گذاشتنی را در کمد دیواری قرار دهید و خیال تان از بابت منظم بودن اتاق تان نیز راحت باشد.

البته زیبایی و جادار بودن کمد دیواری نقش مهمی در نظم‌دهی به اتاق خواب دارد. امروزه کمد دیواری ها در ظاهری بسیار شیک و مجلل طراحی می شوند تا با کمک اکسسوری داخل کمد مدرن، به یک کمد منحصر به فرد و خاص تبدیل شوند.

ایده کمد دیواری جدید

برای ساخت کمد دیواری جدید و شیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از هر چیزی ابتدا مدل‌ها و طرح‌های مختلف را ببینید. سپس با طراح کمد دیواری خود مشورت کنید تا نسبت به موقعیت و فضایی که در اختیار دارید و با توجه به نیاز و چیدمان دکوراسیون اتاق تان، مدلی کاربردی را برای‌تان طراحی و اجرا کند. در این بخش ابتدا به توضیح انواع کمد دیواری می پردازیم و سپس راه های شیک تر شدن ظاهر یک کمد را بررسی می کنیم.

کمد دیواری مدرن

انواع مدل کمد دیواری جدید

کمد دیواری انواع و اقسام متفاوتی دارد و هر روز به این مدل‌ها افزوده می‌شود. تنوع سلیقه‌ی بشر انتها ندارد و ممکن است با توجه اتفاقاتی که هر سال در زمینه‌های مختلف روی می‌دهد موج خاصی ایجاد و محصولی جدید طراحی و ساخته شود. اما در حالت کلی کمد دیواری 4 دسته اصلی دارد: کمد دیواری ریلی، کمد دیواری باز یا بدون درب، کمد دیواری با بازشوی چند منظوره، کمد دیواری لولایی و کمد با پروفیل درب شیشه ای.

کمد دیواری لولایی؛ کمدی کلاسیک و پرطرفدار

درب کمد دیواری لولایی به وسیله دو لولا به بدنه متصل می شود و در حول محور لولا چرخیده و باز و بسته می شود. این مدل کمد به دلیل قیمت مناسب و یراق در دسترس، یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین انواع درب کمد دیواری است.

کمد دیواری لولایی؛ کمدی کلاسیک و پرطرفدار _ تجهیزیراق

مدل کمد دیواری لوکس ریلی

آپارتمان‌های امروزی نسبت به خانه‌های قدیمی فضای کوچکتری دارند. به همین دلیل همه چیز به سمت کوچک شدن پیش رفته تا بتوان از فضا به بهترین نحو ممکن استفاده کرد. یکی از بهترین امکانات اتاق خواب های کوچک درب های ریلی کمد هستند. درب های ریلی علاوه بر اشغال فضای کم برای باز و بسته شدن، بسیار شیک و مدرن هستند و دکوراسیون اتاق شما را نیز خاص و زیبا می کنند.

مکانیزم درب ریلی کمد در مدل های متنوعی در بازار موجود است تا شما بتوانید بسته به نیاز و فضایی که در اختیار دارید، بهترین مدل را انتخاب کنید. همچنین می توانید از انواع ریل کمد دیواری و غلتک درب ریلی کمد به این منظور استفاده کنید.

کمد دیواری ریلی بسیار شیک و جذاب _ تجهیزیراق

مدل کمد دیواری بدون درب؛ کمدی مدرن و بسیار جذاب

در سال‌های اخیر کمد دیواری بدون درب، ترند شده است. این نوع کمد دیواری بسیاری جذاب است و ظاهری متفاوت به اتاق می‌دهد. در کمد دیواری بدون درب دسترسی به لوازم بسیار آسان است؛ با این حال اگر وقت کمی برای مرتب کردن اتاق خود دارید پیشنهاد می‌کنیم که از این مدل استفاده نکنید. باتوجه به روباز بودن کمد، این مدل‌ها مناسب کسانی هستند که دائما وقت کافی برای منظم و مرتب کردن کمد خود را دارند. همچنین به دلیل اینکه این نوع کمد دیواری دربی ندارد گرد و خاک سریعتر روی وسایل‌تان می‌نشیند. پس نسبت به انتخاب این مدل بیشتر فکر کنید.

کمد دیواری بدون درب بهترین پیشنهاد برای کسانی است که یک اتاق لباس مجزا دارند.

کمد دیواری بدون درب؛ کمدی مدرن و بسیار جذاب _ تجهیزیراق

مدل کمد دیواری چند منظوره ترکیبی؛ کمدی شیک و بسیار کاربردی

یکی دیگر از مدل ها، کمد دیواری بازشوی ترکیبی ( لولایی – ریلی) است. درب کمد در این مدل با لولا باز می شود؛ اما در بالا و پایین کمد ریل هایی قرار گرفته تا درب ها به صورت آکاردئونی باز و بسته شوند.

این مدل از درب کمد یکی از شیکترین مدل های کمد دیواری است که علاوه بر زیبایی، بسیار کاربردی و خاص است.

کمد دیواری بازشوی ترکیبی؛ کمدی شیک و بسیار کاربردی _ تجهیزیراق

کمد دیواری ساده و شیک با پروفیل درب شیشه ای

کمد های شیشه ای امروزه به پر طرفدار ترین و شیک ترین نوع کمد تبدیل شده اند. پروفیل یک چارچوب فلزی است که در اطراف شیشه قرار می گیرد و از اسیب رسیدن به شیشه جلوگیری می کند. شما می توانید برای درب کمد خود از انواع شیشه ی ساده، رنگی، مشجر، دودی و … استفاده کنید تا کمد شما دقیقا همان چیزی باشد که دوست دارید.

خود پروفیل نیز در رنگ های مشکی، سفید، طلایی، نقره ای و زیتونی تولید می شود تا شما بتوانید بسته به سلیقه و دکوراسیون اتاقتان از رنگ های متنوع استفاده کنید. شما می توانید با کمک پروفیل درب شیشه ای، شیک ترین کمد دیواری را داشته باشید؛ مخصوصا اگر پروفیل را به یراق آلات درب ریلی مجهز کنید، اتاق شما خاص و بی نظیر خواهد شد. شما همچنین این امکان را دارید که با استفاده از پروفیل درب شیشه ای، یک درب چند قسمتی ترکیبی و زیبا از جنس های مختلف داشته باشید. برای آشنایی کامل با این محصول پر کاربرد و شیک می توانید از مقاله پروفیل درب شیشه ای دیدن نمایید.

پروفیل درب شیشه ای کمد دیواری

انتخاب رنگ برای کمد دیواری مدرن

یکی دیگر از راه های زیباسازی کمد دیواری، انتخاب رنگ مناسب است. توجه کنید که با توجه به رنگ روتختی، پرده‌ها، فرش، تختخواب و فضای رنگی اتاق خود، رنگ کمد دیواری را انتخاب کنید. اگر متراژ اتاق خواب کوچک است و می‌خواهید فضای اتاق خواب شما بزرگتر دیده شود از رنگ‌های روشن استفاده کنید و اگر می‌خواهید اتاق خواب خاص و منحصر به فردی داشته باشید از بین رنگ هایی مثل قرمز، بنفش، طلایی، فیروزه ای و … انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم که در اتاق‌های کوچک از رنگ تیره استفاده نکنید تا اتاق شما تاریک تر و کوچک تر از آنچه هست جلوه نکند.

با طراح کمد دیواری خود مشورت کنید، او با توجه به تخصصی که دارد می‌تواند همسو با نیاز شما و تم رنگی اتاق‌تان پیشنهادهای دقیق‌تری را در اختیار‌تان بگذارد.

انتخاب رنگ کمد دیواری شیک

کمد دیواری شیک با  تجهیزات نورپردازی کمد

نورپردازی داخل و خارج کمد امروزه به یکی از ترند های شیک و مجلل دکوراسیون تبدیل شده است. شما می توانید با کمک انواع ال ای دی خطی و سنسور های هوشمند و خودکار، بهترین نورپردازی را در کمد دیواری خود رقم بزنید. اجرای نورپردازی در طبقات کمد دیواری علاوه بر زیبایی کمد، باعث می شود تا وسایل خود را نیز راحت تر پیدا کنید.

با استفاده از انواع سنسور هوشمند، زمانی که درب کمد دیواری خود را باز می کنید، ال ای دی های موجود در کمد شما به صورت خودکار روشن می شوند و سپس با بسته شدن درب کمد، چراغ ها نیز خاموش می گردند.

سعی کنید تا رنگ ال ای دی های نورپردازی را متناسب با رنگ کمد دیواری خود انتخاب کنید تا کمد دیواری خود را شیک و لوکس جلوه دهید. جهت مشاهده محصولات نورپردازی از صفحه تجهیزات نورپردازی کمد دیدن کنید.

نورپردازی داخل کمد دیواری

دستگیره کمد دیواری مدرن و شیک

دستگیره ها تاثیر زیادی در شیک بودن ظاهر کمد دیواری شما دارند؛ بنابراین نسبت به دستگیره‌ها حساس باشید و طرح و رنگی متناسب با دکوراسیون اتاقتان را انتخاب کنید. از آن جایی که امروزه سبک دکوراسیون مدرن از پر طرفدار ترین سبک های چیدمان است، استفاده از دستگیره مخفی کابینت یکی از راه های شیک تر کردن کمد دیواری به شمار می رود. دستگیره مخفی کمد دیواری بدون اینکه در ظاهر کمد مشخص باشد، به شما کمک می کند تا درب کمد را به راحتی باز و بسته کنید و یک کمد دیواری ساده و شیک داشته باشید.

دستگیره کمد دیواری مدرن وشیک

جدیدترین کمد دیواری با تجهیزات داخل کمد

تا اینجای مطلب، بیشتر درباره ی ظاهر کابینت های شیک صحبت کردیم. اما داشتن شیک ترین کمد دیواری نیاز به تلاش و تجهیزات بیشتری دارد. شما می توانید این کار را با تجهیزات داخل کمد دیواری مدرن انجام دهید. این تجهیزات باعث می شوند تا علاوه بر زیبا و شکیل شدن کمد دیواری، طبقه بندی مناسبی نیز در کمد تان داشته باشید تا بتوانید وسایل خود را نیز به بهترین شکل ممکن در کمد بچینید.

اکسسوری کمد دیواری شیک شامل تجهیزاتی از جمله: رگال لباس، سبد ریلی لباس و شلوار، جاکفشی گردان، جای جواهرات، آینه گردان، میز اتوی توکار و … هستند که نظم و سازماندهی ویژه ای را به کمد دیواری شما هدیه می دهند. برای آشنایی با تمامی این تجهیزات و نوع چیدمان داخل کمد می توانید از مقاله ی نکات طلایی برای طراحی داخل کمد دیواری اتاق خواب و چیدمان وسایل دیدن نمایید.

تجهیزات داخل کمد دیواری شیک

تجهیز یراق، ارائه دهنده انواع تجهیزات داخل کمد

تجهیز یراق با بیش از 10 سال تجربه‌ی فروش انواع تجهیزات کمد دیواری، نورپردازی کابینت، اکسسوری اتاق خواب و… اطلاعات جامع و دقیقی درباره هر محصول ارائه داده تا گامی مهم در صنعت یراق آلات برداشته و به شما کمک کند که انتخاب درست و کارآمدی داشته باشید. همچنین فروشگاه تجهیز یراق این امکان را فراهم کرده تا شما هموطنان عزیز بتوانید علاوه بر خرید حضوری، انواع تجهیزات و یراق‌آلات‌ آشپزخانه و اتاق خواب خود را به صورت اینترنتی یا تلفنی نیز سفارش دهید.

پرسش و پاسخ

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

پاسخ کارشناسان تجهیز یراق به پرسش یا دیدگاه شما را از طریق پیامک به اطلاعتان خواهیم رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020