همه چیز درباره کابینت استوک یا کابینت پیش ساخته

همه چیز درباره کابینت استوک یا پیش ساخته را اینجا بخوانید

دسته بندی : بلاگ راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

گاهی اوقات برای تجهیز آشپزخانه فرصت بسیار کمی داریم و در چنین شرایطی خرید کابینت‌های استوک یا کابینت‌های پیش ساخته بهترین انتخاب است. اما کابینت‌های پیش ساخته معایب و مزایایی دارند که باید از همه آن‌ها اطلاع داشته باشیم.

دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم‌ترین مسائل روز دنیا است که هر روز سبک‌ها و روش‌های جدیدی نیز به آن اضافه می‌شود. هر کدام از سبک‌های دکوراسیون خانه با هدف ایجاد محیطی آرامش‌بخش و استفاده بهینه از فضای داخلی طراحی می‌شود. آشپزخانه یکی از بخش‌های مهم و جدانشدنی از دکوراسیون خانه است و ایجاد فضایی برای آرامش و استفاده حداکثری از فضای آن اهمیت بسیاری دارد. سفارش و انتخاب کابینت اولین اقدامی است که هر فردی برای دکور آشپزخانه خود انجام می‌دهد.

اما گاهی اوقات زمان و هزینه کافی برای سفارش کابینت‌ های مورد نظرمان را نداریم. در چنین شرایطی استفاده از کابینت‌های استوک بهترین راهکار به شمار می‌رود. برای اینکه بدانیم کابینت استوک چیست تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کابینت استوک چیست؟

کابینت استوک چیست ؟

فقط در 3 روز صاحب کابینت شوید. کابینت‌های استوک که با نام کابینت پیش ساخته نیز شناخته می شوند، از قبل طراحی و ساخته شده‌اند؛ فقط باید مدل مورد نیاز را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. کابینت‌های پیش ساخته معمولا براساس یک سری استاندارد خاص طراحی و تولید می‌شوند و فقط به زمانی برای انتقال و نصب نیاز دارند.

خبر خوب اینکه یراق آلات کابینت‌های پیش ساخته هم از قبل روی کابینت‌ها قرار دارند. البته می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یراق آلات کابینت را تغییر دهید و از مدل های مرغوب و بسیار با کیفیت استفاده کنید.

در گذشته که کابینت‌ها فقط به دو نوع فلزی و ام دی اف تقسیم می‌شد با محدودیت انتخاب مدل روبه‌رو بودیم. اما امروزه می‌توان انواع کابینت‌های پیش ساخته را در مدل‌های مدرن، ممبران و های‌گلاس سفارش دهید و برای استفاده فقط منتظر نصب آن ها باشید.

تکمیل دکوراسیون آشپزخانه با خرید کابینت پیش ساخته

کابینت پیش ساخته برای چه آشپزخانه‌هایی مفید است؟

کابینت‌های استوک یا پیش ساخته در طرح‌ها و اندازه‌های استانداردی ساخته می‌شوند. اما محدودیت‌هایی مانند ابعاد و اندازه دارند؛ همچنین طرح‌های چندان متنوعی ندارند که پاسخگوی همه سلیقه‌ها باشد. اما برای افرادی که محدودیت بودجه دارند کاملا مفید و قابل استفاده است.

از کابینت‌ اماده پیش ساخته می‌توان برای منازل مسکونی، آشپزخانه‌های اداره‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، کافه‌ها، بوفه‌های سیار، رستوران‌ها و حتی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هم استفاده کرد.

خرید یراق آلات برای کابینت استوک از تجهیز یراق

کابینت اماده پیش ساخته باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

فرقی نمی‌کند کابینت استوک را برای چه محل یا مکانی سفارش می‌دهید، فقط باید در زمان خرید به چند نکته مهم توجه کنید. کابینت استوک باید ضد خش باشد و به راحتی دچار رنگ پریدگی نشود. همچنین کابینت‌های پیش ساخته باید در برابر هر نوع آب‌وهوایی مقاومت داشته باشند. همچنین باید مراحل نصب به درستی انجام گیرد تا در زمان استفاده مشکلی پیش نیاید.

این نکته مهم را فراموش نکنید که کابینت‌های پیش آماده باید از استحکام خوبی برخوردار باشند. کابینت‌های چوبی و فلزی نسبت به کابینت پیش ساخته ام دی اف محکم‌تر هستند و استقامت بیشتری در برابر ضربات دارند. همچنین کابینت‌های پیش ساخته باید قابلیت شست‌وشو و نظافت داشته باشند تا در هنگام پاک کردن آلودگی‌ها رنگ‌ و ظاهر آن‌ها صدمه نبیند.

مزایای استفاده از کابینت پیش ساخته ام دی اف

اگر تا این قسمت از مقاله هنوز برای خرید کابینت از پیش ساخته شده دچار تردید هستید مزایای استفاده از کابینت‌های استوک را برای شما شرح می‌دهیم.

  • برای آماده شدن کابینت انتظار نمی‌کشید

گاهی اوقات مدت زمان انتخاب، سفارش و نصب کابینت‌ هفته‌ها طول می‌کشد. اما اگر قصد دارید زمان کمتری را صرف خرید کابینت کنید فقط کافی است به یک فروشگاه کابینت‌های پیش ساخته بروید تا با دنیایی از کابینت‌های آماده روبه‌رو شوید. با انتخاب طرح مورد نظر، فقط باید منتظر ارسال و نصب کابینت در چند روز آینده باشید.

  • کابینت استوک قیمت مناسب تری دارد

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید و نصب کابینت‌های پیش ساخته قیمت ارزان و به صرفه است. کابینت‌های استوک به دلیل اینکه سری‌سازی می‌شوند قیمت پایین‌تری نسبت به کابینت‌های سفارشی دارند.

ساخت سریع و تند، مهم‌ترین مزیت خرید کابینت از پیش ساخته شده
  • نصب کابینت پیش ساخته به سرعت برق و باد

کابینت‌های از پیش ساخته به سرعت نصب می‌شوند. همین مزیت کابینت‌های از پیش ساخته باعث می‌شود تا طرفداران این محصولات روز‌به‌روز بیشتر شوند. بعد از نصب کابینت‌ها به طراحی و اجرای نورپردازی کابینت آشپزخانه بپردازید تا جذابیت دکوراسیون خانه و محل زندگی خود را چند برابر کرده باشید.

خرید کابینت پیش ساخته ارزان، راهی برای صرفه‌جویی در هزینه

معایب کابینت استوک، محدودیت در تنوع مدل

کابینت‌های از پیش ساخته شده در کنار مزیت‌هایی مانند قیمت مناسب، نصب سریع و نداشتن زمان انتظار برای آماده شدن، معایبی نیز دارند. یکی از مهم‌ترین معایب کابینت پیش ساخته، محدودیت در انتخاب طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های متنوع و متعدد است. در چنین شرایطی تعویض یراق آلات مانند دستگیره‌ها و نورپردازی آشپزخانه راهی برای ایجاد فضایی دلنشین است.

مدل‌های مختلف کابینت‌های استوک که در بازار به فروش می‌رسند برای همه کابینت‌ها مناسب نیستند. با توجه به اینکه کابینت‌های پیش ساخته در ابعاد استاندارد و مشخصی ساخته می‌شوند در هر آشپزخانه‌ای کاربرد ندارند. البته شما می توانید با استفاده از یراق آلاتی مانند دستگیره کابینت، ظاهر کابینت های خود را تا حد زیادی جذاب تر و خاص تر کنید.

نداشتن طرح و رنگ کافی، از مهم‌ترین معایب کابینت استوک

با جدیدترین مدل‌های یراق آلات، کابینت‌های پیش ساخته را زیباتر کنید

در این مقاله به‌طور‌کامل گفتیم که کابینت استوک یا کابینت پیش ساخته چیست، چه کاربردها و مزایا و معایبی دارد. آیا تا به حال تجربه استفاده از کابینت‌های از پیش ساخته شده را دارید؟ استفاده از این کابینت‌ها چه نکات مثبت یا منفی برای شما داشته است؟ تجربیات خود را در انتهای همین صفحه یادداشت کنید.

کابینت‌های استوک یا پیش ساخته با کمک یراق آلات جدید و استانداردی مانند سبد سوپری کابینت، دستگیره، آبچکان و یراق آلات توکار تغییرات اساسی می‌کنند و محیط آشپزخانه نیز دلنشین‌تر می‌شود. برای تکمیل کابینت‌های آشپزخانه انواع یراق آلات کابینت و نورپردازی آشپزخانه را در قسمت فروشگاه تجهیز یراق بررسی کنید و سفارش دهید. همکاران ما در واحد فروش با شماره تلفن 02191070056 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

پرسش و پاسخ

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

پاسخ کارشناسان تجهیز یراق به پرسش یا دیدگاه شما را از طریق پیامک به اطلاعتان خواهیم رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020