چگونه جک کابینت را نصب کنیم؟ آموزش نصب جک پمپی کابینت + ویدیو آموزشی

دسته بندی : بلاگ راهنمای نصب یراق آلات

جک کابینت از مهم‌ترین یراق آلات هر آشپزخانه‌ای است. اگر قصد خرید یا تعویض جک کابینت را دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به صورت کامل شما را با نصب جک‌های کابینت آشنا خواهیم کرد.

تاریخ انتشار: 03.07.1400
نصب جک پمپی کابینت

نصب جک کابینت کار سخت و پیچیده‌ای نیست. معمولا مراحل نصب و تعمیر کابینت‌ها توسط ام دی اف کاران یا افراد متخصص انجام می‌شود. اما با مشاهده یک آموزش کوتاه و کاربردی برای نصب جک کابینت دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی به اشخاص دیگر نخواهید داشت و در کمترین زمان می‌توانید جک کابینت را به تنهایی نصب و تعمیر کنید.

اما چگونه جک کابینت را نصب کنیم؟ مراحل نصب آن به چه صورت است؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را گام به گام با مراحل نصب جک کابینت و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. پس از مطالعه این مقاله و مشاهده ویدیو آموزشی نصب جک کابینت، در کمترین زمان به نصب جک کابینت‌های خود خواهید پرداخت.

جک کابینت چیست؟

جک کابینت یکی از یراق آلات مهم و کاربردی آشپزخانه است که عدم استفاده از آن در ساخت و ساز کابینت‌ها، مشکلات زیادی را برای مصرف کنندگان به وجود می‌آورد. همانطور که پس از شنیدن نام جک اغلب افراد به یاد جک اتومبیل می‌افتند، عملکرد و کاربرد جک‌ کابینت نیز کاملا مشابه با جک اتومبیل است. جک در واقع ابزاری کاربردی است که از آن به منظور بلند کردن اجسام استفاده می‌شود. جک کابینت نیز برای باز و بسته شدن درب کابینت استفاده می‌شود. البته این جک کاربردهای متفاوتی دارد که در ادامه با کاربرد و انواع جک‌های کابینت بیشتر آشنا خواهید شد.

جک کابینت چیست

آموزش نصب و تعویض جک کابینت در کمترین زمان

نصب جک کابینت کار سخت و مشکلی برای شما نخواهد بود و در کمترین زمان و با استفاده از کمترین امکانات می‌توان نصب و تعمیر آن را انجام داد. معمولا هنگام خرید جک یا پایه کابینت با دریافت توضیحات کامل از فروشندگان حرفه‌ای بدون هیچ اطلاعاتی می‌توان یراق آلات خریداری شده را نصب و تعمیر کرد. برای نصب یا تعویض جک پمپی کابینت در اولین گام باید دو کلمپی را که در قسمت پایین و بالای جک کابینت قرار دارند را به وسیله پیچ گوشتی یا چارسو باز کنید.

بعد از باز شدن کلمپ‌ها به راحتی می‌توان جک قدیمی را بیرون آورد. مانند ویدیوی زیر با قرار دادن جک جدید در نواحی مشخص شده کابینت، به راحتی می‌توان جک را نصب و تعویض کرد. معمولا روی بسته بندی جک‌ها راهنمای نصب کاملی قرار دارد که می‌توانید برای نصب جک از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی آموزشی نصب جک کابینت را مشاهده کنید.

توصیه‌های مهم و ضروری برای نصب جک کابینت

هنگام نصب جک کابینت باید به نکات بسیار مهمی برای طولانی شدن عمر جک دقت کرد. مهمترین نکته هم‌ترازی قطعات بالایی و پایینی جک است. هم‌تراز نبودن قطعات باعث کشیده شدن درزها و خرابی زودهنگام جک‌ها می‌شود. بین پیچ محکم کننده و اتصالات کمی فاصله قرار دهید تا ارتعاشاتی که روی دستگاه که جک کابینت روی آن قرار دارد ایجاد می‌شود باعث شکستگی یا خرابی جک‌های کابینت نشود.

استفاده از سبدهای سوپری کابینت این روزها بسیار افزایش پیدا کرده است. اگر شما هم از این سبدها برای کابینت خود استفاده می‌کنید، بهتر است آ‌ن‌ها را در بخشی از کابینت قرار دهید که لبه‌های سبد سوپری با جک کابینت برخوردار نداشته باشند. برای اطلاع از قیمت انواع جک‌های کابینت و قیمت کابینت سوپری کنار یخچال و انواع آن، همین حالا به صفحه اصلی سایت تجهیز یراق مراجعه کنید.

مهم‌ترین دلایل خرابی جک کابینت

خرابی جک کابینت دلایل مختلفی دارد. از مهم‌ترین دلایل خرابی آن می‌توان به شکستن قطعات جک اشاره کرد. قطعات جک ممکن است بر اثر تحمل وزن بسیار یا برخورد ناگهانی با سایر یراق آلات کابینت بشکنند و از کار بیفتند. در این شرایط شما نیاز به خرید مجدد جک کابینت و نصب دوباره آن دارید. گاهی ممکن است عملکرد ضعیف جک و خرابی آن به دلیل خشکی قطعات درب کابینت باشد. در این شرایط نیازی به تعویض جک نخواهید داشت و با یک روغن کاری ساده این مشکل را برطرف خواهید کرد. انجام روغن کاری در عملکرد صحیح یراق آلات کابینت مانند جک یا ریل درب کشویی، نقش بسیار تاثیر گذاری خواهد داشت.

انواع جک کابینت

جک کابینت  چه مدل‌هایی دارد؟

جک کابینت نیز مانند سایر یراق آلات از انواع مختلفی تشکیل شده است. در انتخاب جک کابینت نیز باید به اندازه خرید سوپری حساسیت به خرج داد تا بهترین و باکیفیت‌ترین جک را برای کابینت انتخاب کرد. جک پمپی، جک اتوبوسی و جک‌های اونتوس از انوع جک‌های کابینت هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خود هر یک از آن‌ها را خریداری کنید. در این میان جک‌های پمپی ملونی معمولا بیشترین فروش را در زمینه یراق آلات کابینت دارند و مراحل نصب و تعویض آن‌ها نیز بسیار سریعتر از سایر جک‌های کابینت است.

کاربرد و مزایای استفاده از جک‌های کابینت

از مهم‌ترین کاربردهای جک‌ کابینت می‌توان به باز و بسته کردن درب کابینت بدون سر و صدا اشاره کرد. این موضوع علاوه‌بر باز و بسته شدن آرام درب کابینت، باعث افزایش عمر کابینت‌ها نیز خواهد شد. با نصب جک کابینت دیگر نیازی نیست هنگام برداشتن ظروف و وسایل موردنیاز، نگران باز و بسته شدن ناگهانی درب کابینت باشید. سیستم بالابر جک کابینت بسیار کاربردی بوده و در کمترین زمان و بدون هیچگونه سر و صدایی درب کابینت را باز و بسته می‌کند.

امکان توقف چند مکانه در بعضی از جک‌ها باعث شده تا افراد بدون نگرانی از شکستن ظروف بر اثر بسته شدن ناگهانی درب، درب کابینت را تا ارتفاع موردنظرشان باز یا بسته نگه دارند. این جک‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری در جابه جایی هوا در فضای کابینت و حفظ سلامت مواد غذایی و حبوبات موجود در کابینت‌ها دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حفظ و مراقبت از حبوبات در کابینت پیشنهاد می‌کنیم مقاله روش نگهداری حبوبات در کابینت را در وبلاگ سایت تجهیز یراق مطالعه کنید.

مزایای استفاده از جک کابینت

خرید اینترنتی جک کابینت با بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق

در این مقاله با کمک یک ویدیوی آموزشی، معرفی دلایل خرابی جک کابینت، کاربرد و نحوه نصب آن شما را گام به گام با نحوه نصب جک کابینت آشنا کردیم. معمولا در اکثر کابینت‌های ایرانی از جک‌های پمپی استفاده می‌شود. این جک‌ها مقاومت مناسبی داشته و قیمت آن‌ها نیز بسیار به صرفه‌تر از سایر مدل‌ها است.

برای تهیه  و خرید این جک‌ها می‌توانید از خدمات و محصولات فروشگاه “تجهیز یراق” بهره ببرید. مجموعه تجهیز یراق با داشتن بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه فروش جک، قرنیز، پایه، آبچکان رومیزی و دیگر یراق‌های مربوط به کابینت و آشپزخانه بهترین انتخاب برای شما عزیزان است. برای دریافت مشاوره و بهره بردن از خدمات “تجهیز یراق”  همین الان با شماره 02177343556 تماس برقرار کنید یا در بخش نظرات، سوال و ابهامات خود را از ما بپرسید.

پرسش و پاسخ (6)

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهران مرجویی 1401.12.07

    سلام،آیا پمپهای استفاده شده در جکهای اتوبوسی با این پمپها تفاوتی(ازنظر قدرت،ارتفاع ،…..) دارند؟

  • محمد 1402.08.03

    بسیار عالی بود و به من کمک کرد. خیلی خیلی ممنون از توضیحات مختصر و مفیدتون. موفق باشید.

  • علی 1402.11.25

    سلام
    دوست عزیز چنان فیلمی که در باره نصب جک آپلود کردین مهم و فوق العاده حیاتی هستش پیشنهاد میکنم برای کاربران خاص اجازه دیدن فیلم رو بدین .
    من تا سه ساعت چندبار نشستم و نگاه کردم و دست آخر از دوستان کمک فکری گرفتم برای رمز گشایی نحوه نصب که نوشته بودین ولی نحوه تعویض رو فیلمش رو گذاشتین .
    واقعا سایت فوق العاده ای دارین که خیلی آموزشهای سنگین در اختیار مردم میذاره . این گونه فیلمهارو به صورت بخش بخش در اختیار مردم بذارین تا درکش راحت تر بشه . هنوز دارم فکر میکنم چقدر پیچیده بود نحوه نصب که نوشتین ولی نحوه تعویض رو اجرا کردین .

  • اعظم رضوی 1402.12.12

    سلام من جک 100نیوتنی رو نصب کردم اما بسته نمی شود … انگار پیستون کار نمی کند …

    • مدیریت تجهیز یراق 1402.12.13

      برای تست جک پمپی می بایستی با دست پیستون رو فشار بدهید ، پس از ان ، در صورتی که کار کرد دریافت خواهید کرد که جک سالم است یا خیر ، اگر درب بسته نمی شود احتمال اینکه جک قوی تری خریداری کردید هست
      برای راهنمایی بهتر و بیشتر می تونید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020