آموزش نصب رگال دیواری در کمترین زمان

دسته بندی : بلاگ راهنمای نصب یراق آلات

رگال لباس یکی از مهم‌ترین یراق آلات منزل است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی لباس‌های کمد را سامان‌دهی و مرتب کنید. در این مقاله به صورت کامل شما را با انواع ریل دیواری و مراحل نصب آن آشنا خواهیم کرد.

تاریخ انتشار: 11.07.1400
روش نصب رگال دیواری

با نصب رگال دیواری برای همیشه از شلوغی کمد لباس‌های خود خداحافظی کنید! مرتب بودن کمد لباس و استفاده مناسب از فضای کمد یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد، هنگام جابه‌جایی لباس‌ها و استفاده از آن‌ها است. با آویز کردن لباس‌ها علاوه‌بر دسترسی سریع، آسیب کمتری به آن‌ها وارد خواهد شد. نصب رگال دیواری یکی از راه‌حل‌های کاربردی برای استفاده مناسب از فضای کمدهای لباس است. اما رگال دیواری چیست؟ چه کاربردی دارد؟ برای نصب رگال دیواری نیاز به چه ابزاری خواهیم داشت؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود در این زمینه در ادامه این مقاله همراه ما باشید. پس از مطالعه این می‌توانید رگال دیواری خود را در کمترین زمان نصب کنید.

رگال دیواری چیست؟

مرتب بودن لباس‌ها و جلوگیری از چروک شدن آن‌ها تنها با استفاده از ابزار و یراق آلات کاربردی امکان‌پذیر خواهد بود. اکثر افراد پس از شنیدن نام رگال به یاد رگال‌های ایستاده‌ای می‌افتند که در فروشگاه‌ها و مزون‌های لباس از آن‌ها استفاده می‌شود. اما استفاده از رگال‌های ایستاده برای خانه‌هایی با متراژ کوچک و اتاق‌هایی با فضای کم، انتخاب مناسبی نخواهد بود.

در این شرایط رگال دیواری، بهترین گزینه برای چیدمان کمد لباس‌ها و استفاده بهنیه از فضای اتاق خواهد بود. رگال دیواری معمولا از یک میله تشکیل می‌شود که این میله به وسیله دو بست زاویه‌دار در فضای داخل کمد نصب خواهد شد. رگال دیواری با قیمت مناسبی که دارد انتخابی ایده‌آل برای انواع اتاق خواب‌ها خواهد بود.

رگال دیواری چیست

بهترین مدل رگال دیواری، کدام جنس بهتر است؟

رگال دیواری انواع مختلفی دارد. رگال‌های دوقلو، رگال ساچمه‌ای، رگال کمد دیواری ساده و رگال متحرک کمد دیواری از انواع پرفروش این رگال‌ها هستند. هر یک از این رگال‌های لباس را می‌توانید با جنس‌های مختلف سفارش و خریداری کنید. رگال لباس داخل کمد معمولا در جنس‌های استیل، آلومینیوم و لوله‌های آبکاری شده به فروش می‌رسد. هر یک از این لوله‌ها را می‌توانید با توجه به قیمت و کاربرد موردنظرتان خریداری کنید. معمولا رگال دیواری با لوله‌های آبکاری شده به دلیل قیمت مناسبی که دارد، فروش بیشتری در فروشگاه‌های یراق آلات خواهد داشت.

بهترین جنس رگال دیواری چیست

مراحل نصب رگال دیواری در کمترین زمان

نصب رگال دیواری نیاز به هیچگونه تخصص و مهارت خاصی ندارد. با یک آموزش اصولی می‌توانید در کمترین زمان، رگال دیواری کمدتان را در کمترین زمان نصب و استفاده کنید. اولین و مهم‌ترین مرحله نصب کمد دیواری اندازه‌گیری دقیق فضای داخلی کمد است. فضای داخل کمد دیواری را با دقت اندازه‌گیری کنید. توجه داشته باشید که از هر طرف کمد به اندازه نیم سانت برای فضای پایه‌های کمد درنظر بگیرید. پس از اندازه‌گیری دقیق، رگال موردنظر را خریداری کرده و پایه رگال را روی دیواره‌های داخلی کمد نصب کنید. پس از نصب پایه‌ رگال دیواری با قرار دادن لوله رگال روی پایه‌ها، رگال دیواری شما آماده استفاده خواهد بود.

انواع پایه‌های رگال دیواری، بهترین مدل پایه رگال دیواری

لوله داخل کمد دیواری به صورت افقی نصب و برای نگه‌داشتن این لوله از پایه رگال دیواری استفاه می‌شود. پایه‌های رگال دیواری در انواع U شکل، تمام‌گرد، کاوردار و چهارگوش به فروش می‌رسند. پایه کمد دیواری U شکل برای لوله‌هایی با سطح مقطع بیضی و پایه گرد برای رگال‌هایی با سطح مقطع دایره مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایه‌های رگال چهارگوش نیز برای لوله‌هایی با سطح مقطع مستطیل یا مربع قابل استفاده هستند. معمولا جنس پایه‌های رگال دیواری از سرب و آلومینیوم است و این پایه‌ها مقاومت بالایی در برابر وزن و فشار بالا دارند.

نصب رگال دیواری

آشنایی با کاربردهای مختلف رگال دیواری کمد لباس

رگال دیواری لباس کاربردهای بسیار متفاوتی دارد. از این رگال علاوه‌بر اتاق‌های کوچک، در بوتیک‌های کوچک و بزرگ، مزون‌های لباس و حمام خانه‌ها نیز استفاده می‌شود. با اضافه کردن چند شاخک رگال می‌توان استفاده بیشتری از فضای رگال‌ها داشت. استفاده از شاخک رگال دیواری بهترین ایده برای آویزان کردن کیف، شال و روسری از رگال لباس است. رگال دیواری نقشی مشابه با سبد سوپری کابینت در سامان‌دهی فضای داخلی کمد ایفا می‌کند. با استفاده از این ابزار کاربردی به راحتی می‌توان کلیه البسه، اکسسوری، شال و کیف را با نظم و دقت بالا آویز و چیدمان کرد.

شاخک رگال دیواری

نکات مهم و ضروری در خرید رگال دیواری کمد لباس

هنگام خرید رگال دیواری باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، این نکات کلیدی به شرح زیر هستند:

  • اولین نکته در خرید رگال کمدی دیواری، نیاز و کاربری موردنظر شما از رگال است. رگال دیواری مزون با رگال دیواری که برای اتاق خواب منزل خریداری می‌شود معمولا از نظر جنس و ظاهر متفاوت خواهد بود.
  • نکته مهمی که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، اندازه‌گیری دقیق کمد دیواری است. پیش از خرید رگال دیواری حتما به صورت دقیق فضای داخلی کمد را اندازه گیری کنید و اندازه‌های پایه را نیز درنظر بگیرید.
  • در زمستان حتما مجبور خواهید شد چندین کت و پالتوی ضخیم که وزن بیشتری دارند از رگال خود آویزان کنید؛ بنابراین فراموش نکنید که استحکام و مقاومت رگال لباس را به خوبی بسنجید.
  • داشتن قفسه‌های نگهدارنده کیف و کفش از مزیت‌های خوب و کاربردی یک رگال محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در کنار خرید رگال از قفسه‌های نظم‌دهنده نیز برای سازمان‌دهی فضای کمد و مرتب کردن کمد لباس استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع یراق آلات کابینت، نحوه نصب آن‌ها و آشنایی با روش نگهداری حبوبات در کابینت می‌توانید به صفحه بلاگ تجهیز یراق مراجعه کنید. در این صفحه می‌توانید کلیه اطلاعات لازم را در حوزه یراق آلات و سبک‌های مختلف زندگی به دست آورید.

خرید اینترنتی پایه کمد دیواری و انواع رگال کمد در فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق

در این مقاله به صورت کامل شما را با نصب رگال دیواری، کاربرد و انواع آن آشنا کردیم. با خرید اینترنتی انواع رگال کمد دیواری و پایه‌های آن می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق مراجعه کنید. پس از ثبت سفارش، تیم ارسال سفارشات تجهیزیراق، کالای شما را با بسته‌بندی‌ایمن در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن، به‌صورت‌رایگان ارسال خواهد کرد.

درصورت نیاز به راهنمایی در مورد خرید انواع  یراق آلات اتاق خواب، می‌توانید با شماره تلفن‌های 09339006052 _ 02177343556 تماس بگیرید. کارشناسان تجهیزیراق در ساعات کاری فروشگاه، آماده‌ی پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

پرسش و پاسخ

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

پاسخ کارشناسان تجهیز یراق به پرسش یا دیدگاه شما را از طریق پیامک به اطلاعتان خواهیم رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020