اکسسوری آشپزخانه چیست و انواع آن کدام است؟

دسته بندی : بلاگ راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

برای اکثر خانم‌های خانه دار، نظم دهی به فضای آشپزخانه و مدیریت چیدمان لوازم ضروری آشپزخانه، کار سخت و طاقت فرسایی است. با استفاده از اکسسوری‌های آشپزخانه می‌توان در کمترین زمان، بیشترین استفاده را از کلیه فضای آشپزخانه داشت. برای آشنایی با انواع اکسسوری‌های مهم آشپزخانه و کاربرد آن‌ها در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تاریخ انتشار: 31.06.1400
اکسسوری آشپزخانه چیست

برای شمایی که در هر گوشه از خانه‌تان دیزاین خاصی را انجام داده‌اید و سعی دارید خود را به سمت زیبایی و نظم هدایت کنید، خرید اکسسوری‌های کاربردی برای آشپزخانه یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. تهیه این اکسسوری‌ها برای استفاده بهتر از فضای آشپزخانه، راه حل بسیار کارآمد و مهمی خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که اکسسوری آشپزخانه چیست؟ چه کاربردی دارد و انواع کدام است؟ برای یافتن پاسخ سوالات در ادامه این مقاله همراه ما باشید. پس از مطالعه این مطلب در کمترین زمان می‌توانید اکسسوری‌های موردنظر آشپزخانه را خریداری کنید.

چرا برای آشپزخانه اکسسوری تهیه کنیم؟

اگر نظم و زیبایی خانه برای شما اهمیت بسیاری دارد، خرید لوازم کاربردی و ضروری آشپزخانه را فراموش نکنید. پس از خرید اکسسوری برای دیزاین خانه لازم است شروع به خرید اکسسوری‌هایی کنیم که آشپزخانه ما را مدرن نشان دهند. البته کاربرد اکسسوری آشپزخانه تنها زیباسازی و مدرن کردن فضای آشپزخانه نیست، این لوازم نقش بسیار تاثیرگذاری در تمیزی و سازمان دهی لوازم ضروری آشپزخانه دارند.

اکسسوری آشپزخانه تنوع بسیاری دارد که می‌توانید با توجه به ابعاد آشپزخانه و سلیقه خود اکسسوری‌های موردنظر را از فروشگاه یراق آلات خریداری کنید. در ادامه شما را با کاربردی‌ترین و مهم‌ترین اکسسوری‌های آشپزخانه آشنا خواهیم کرد.

سطل زباله‌، کاربردی‌ترین اکسسوری آشپزخانه

سطل زباله یکی از کاربردی‌ترین اکسسوری‌های آشپزخانه است. هر چند ممکن است سطل زباله تاثیری در زیبایی فضای آشپزخانه نداشته باشد؛ اما این سطل نقش بسیار تاثیرگذاری در نظافت و تمیزی آشپزخانه دارد. سطل زباله‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به ابعاد آشپزخانه و چیدمان آن می‌توانید سطل زباله موردنظر خود را خریداری کنید.

برای آشپزخانه‌های کوچک و خانه‌هایی با متراژ کم، سطل زباله کابینتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این سطل زباله‌ها با طراحی منحصربه‌فردی که دارند تا حد زیادی از پخش شدن بوی بد زباله‌ها در فضای آشپزخانه جلوگیری می‌کنند.  برای مشاهده انواع مختلف سطل زباله کابینتی می‌توانید همین حالا به صفحه سطل زباله کابینتی در سایت تجهیز یراق مراجعه کنید.

مهمترین اکسسوری آشپزخانه

نگهدارنده و پایه قابلمه، اکسسوری ضروری برای آشپزخانه‌های بدون کابینت

پایه قابلمه و نگهدارنده ظروف، وسایل پخت پز شما در آشپزخانه را سازماندهی می‌کند و یک راهکار خلاقانه برای نظم دادن به فضای آشپزخانه خصوصا آشپزخانه‌هایی است که فاقد کشو یا کابینت‌ هستند. البته در آشپزخانه‌هایی که کابینت‌های کمی دارند هم استفاده از این پایه‌ها بسیار کاربردی خواهد بود. معمولا قرار دادن کابینت‌های بزرگ در کشوهای کابینت باعث بهم ریختگی فضای کابینت و شلوغی آن می‌شود، بنابراین بهتر است با خرید اکسسوری‌های کاربردی، بیشترین استفاده را از فضای آشپزخانه داشته باشید.

استفاده از ایده‌های خلاقانه مانند قرار دادن قابلمه و لوازم کاربردی مانند همزن یا پلوپز روی یک میز کوچک چند طبقه در یک گوشه از آشپزخانه نیز راهکار بسیار مناسبی خواهد بود. با استفاده از انواع چرخ به راحتی می‌توانید این میز کوچک را به یک میز متحرک تبدیل کنید و بدون جابه‌جایی لوازمی که روی آن قرار گرفته‌اند، میز را در کمترین زمان جابه‌جا کنید.

بهترین چیدمان قابلمه در آشپزخانه

قلاب آویز آشپزخانه، جدیدترین اکسسوری آشپزخانه

قلاب آویز یکی از جدیدترین اکسسوری‌های آشپزخانه است. این وسیله کاربردی معمولا از جنس پلی استر یا استیل ساخته می‌شود و کاربردهای متفاوتی دارد. از مهم‌ترین کاربردهای قلاب آویز آشپزخانه می‌توان به آویزان کردن انواع دستگیره‌های آشپزخانه، انواع لوازم آشپزی، ماهیتابه‌های کوچک و بزرگ و فنجان‌های دم دستی اشاره کرد.

قلاب آویز را می‌توان از دیوارهای خالی آشپزخانه، فضای بین کابینت‌ها یا حتی روی کابینت‌ نصب کرد. اگر از دستگیره مخفی کابینت استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید این قلاب‌ها را بدون مزاحمت دستگیره‌ها از درب کابینت آویزان و از بخش‌های مختلف آشپزخانه استفاده بهینه کنید.

قلاب آویز آشپزخانه چه کاربردی دارد؟

استفاده از اکسسوری سبد آبچکان، دسترسی به ظروف ضروری در کمترین زمان

بدون شک آبچکان یکی از کاربردی‌ترین لوازم و اکسسوری‌های آشپزخانه است. کاربرد اصلی آبچکان نظم‌دهی به ظرف‌های شسته‌شده و تسریع در فرآیند خشک‌کردن ظرف‌ها است. با خرید یک آبچکان باکیفیت می‌توانید برای مدت‌های طولانی از آن استفاده کنید. آبچکان نیز مانند سایر اکسسوری‌های آشپزخانه انواع مختلفی دارد. آبچکان ایستاده، آبچکان رومیزی، آبچکان داخل کابینت و آبچکان آویزی انواع پرکاربرد این اکسسوری آشپزخانه هستند.

بهتر است پریزهای اطراف کابینت را از پریز توکار انتخاب کنید تا از برق گرفتگی‌های احتمالی جلوگیری کنید. برای اطلاع از قیمت پریز توکار کابینت و انواع آبچکان‌های آشپزخانه می‌توانید به صفحه اصلی سایت تجهیز یراق مراجعه کنید.

ضروری‌ترین وسیله آشپزخانه

سوپری آشپزخانه، مهم‌ترین و متنوع‌ترین اکسسوری آشپزخانه

اگر به دنبال اکسسوری هستید که بی‌نظمی آشپزخانه را در کمترین زمان برطرف کند، سوپری آشپزخانه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با استفاده از سوپری در کمترین زمان به وسیله مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت. این وسیله با ارزش را می‌توان به عنوان انبار محرک نیز به مشتریان عزیز معرفی کرد. با استفاده از سبدهای سوپری با خیال راحت می‌توانید از تمام بخش‌های آشپزخانه استفاده مفیدی داشته باشید.

با توجه به کاربرد موردنظر و مدل کابینت‌های آشپزخانه می‌توانید سوپری دلخواه خود را خریداری کنید. سوپری آشپزخانه در انواع ایستاده، زمینی و کشویی به فروش می‌رسد. با استفاده از این سوپری‌ها با خیال راحت کلیه لوازم کابینت را در کمترین زمان ساماندهی خواهید کرد.

خرید اینترنتی اکسسوری آشپزخانه

خرید اکسسوری‌های کاربردی و باکیفیت از فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق

در این مقاله به صورت کامل شما را با انواع اکسسوری‌های کاربردی آشپزخانه آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید این اکسسوری‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری در نظم‌دهی و مدیریت فضای آشپزخانه دارند. اگر زمان کافی برای مراجعه به فروشگاه یراق آلات و خرید اکسسوری‌های مورد نظر را ندارید نگران نباشید.

در فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق در کمترین زمان می‌توانید محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه تجهیز یراق با داشتن سا‌لها تجربه در زمینه فروش انواع یراق آلات آشپزخانه، یراق آلات کابینت و یراق آلات منزل در خدمت شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تلفنی محصولات می‌توانید با شماره 02177343556 تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

پرسش و پاسخ

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

پاسخ کارشناسان تجهیز یراق به پرسش یا دیدگاه شما را از طریق پیامک به اطلاعتان خواهیم رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020