آموزش تصویری نصب کلید و پریز توکار ملونی+ توضیحات کامل

دسته بندی : بلاگ راهنمای نصب یراق آلات

پریز و سه راهی‌های توکار از جمله لوازم کاربردی خانه و آشپزخانه هستند. در این مقاله شما را با بهترین سه راهی توکار بازار، کاربرد و مزایای آن و همچنین نصب پریزهای توکار با استفاده از ویدیو آموزشی آشنا خواهیم کرد.

تاریخ انتشار: 13.06.1400
آموزش نصب پریز و سه راهی توکار

بی اغراق پریز توکار کابینت یا پریز مخفی کابینت را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین و به روزترین تجهیزات دکوراسیون داخلی به شمار آورد. استفاده از پریز توکار به جای پریزهای عادی در این روزها افزایش چشمگیری داشته است. انواع پریز توکار کابینت را می‌توانید با توجه به سلیقه خود از فروشگاه‌های معتبر یراق آلات خریداری کنید.

با خرید کلید و پریز توکار ملونی می‌توانید در کمترین زمان و بدون صرف هزینه اضافی تنها در چند مرحله آسان به راحتی آن را نصب کنید. شاید نصب کلید و پریز توکار کمی سخت به نظر برسد اما شما می‌توانید با مطالعه این مقاله در سریع‌ترین زمان و بدون نیاز به کمک برق کار، پریز توکار کابینت را نصب کنید. در ادامه این مطلب همراه فروشگاه یراق آلات “تجهیز یراق” باشید تا با طریقه نصب کلید و پریز توکار ملونی، کاربرد و مزایای استفاده از آن به صورت کامل آشنا شوید.

پریز یا سه راهی توکار ملونی چه ویژگی‌هایی دارد؟

پریز توکار ملونی یک سه راهی مخفی و بسیار کاربردی است که برای همه آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این پریز در دفتر کار و شرکت‌های تجاری نیز استفاده بسیاری می‌شود. پریز توکار ملونی از جمله محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین پریزهای توکار کابینت است.

این پریز با داشتن سه سوکت برق، این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت همزمان بیشترین استفاده را از یک منبع برق داشته باشید. شکل ظاهری پریز توکار ملونی چهارگوش مستطیلی است و به راحتی در فضاهای بزرگ و کوچک مخفی می‌شود. این پریز توکار را می‌توانید از مرکز فروش یراق آلات معتبر سراسر کشور به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

ویژگی پریز و سه راه های توکار

نحوه نصب پریز توکار و سه راه مخفی کابینت در کمترین زمان

پریز توکار ملونی با داشتن طول ۲۶ و عرض ۱۳سانت، برای نصب نیاز به برش یک بخش از کابینت به طول ۲۳ سانت و عرض ۱۱.۵ سانت دارد. برای نصب این پریز توکار، ۲ پیچ روکاری که روی بدنه پریز نصب شده است را با دقت باز کنید و پس از آن مطابق با ویدیوی زیر، باکس فلزی سه راه را با استفاده از ۴ پیچی که درون کارتون قرار گرفته شده است به خوبی نصب کنید.

سپس پریز توکار کابینت را درون باکس قرار دهید و ۲ پیچی که قبلاً آن را باز کرده اید را مجددا نصب کنید. سه راهی توکار ملونی با داشتن سیم کشی داخلی دیگر نیازی به سیم کشی خارجی و هزینه برق کشی اضافه ندارد. شما فقط باید ترمینال موجود در پریز را به برق وصل کرده و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که سه راهی توکار ملونی با کابینت هم سطح نیست و حدود ۶ میلی متر بالاتر از سطح آن نصب می‌شود. در ادامه می‌توایند ویدیو معرفی و نحوه نصب این پریز را به صورت کامل مشاهده کنید.

بسته بندی پریز توکار شامل چه چیزهایی می‌شود؟

در یک بسته بندی کامل پریز توکار، هر آنچه که شما برای نصب و استفاده از سه راهی توکار نیاز دارید، به صورت کامل قرار داده شده است. با استفاده از این محصول به راحتی و با کمترین هزینه می‌توانید نورپردازی کابینت را با استفاده از ریسه‌های نوری انجام دهید. محتویات بسته بندی سه راهی توکار کابینت شامل موارد زیر هستند:

  • بدنه اصلی سه راهی
  • دو بست کمربندی
  • پیچ‌های مورد نیاز برای نصب پریز توکار
  • وارنیش حرارتی جهت عایق نمودن ترمینال محل اتصال سیم‌ها
  • فوم ضربه‌گیر جهت جلوگیری از وارد آمدن ضربه به سه راه

از پریز توکار در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

از پریز توکار می‌توان به راحتی در همه مکان‌های موردنظر استفاده کرد. این پریزها با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، نظم و زیبایی خاصی در فضا ایجاد می‌کنند. بیشترین کاربرد سه راهی توکار مربوط به آشپزخانه و میزکار شرکت‌های مختلف است. در آشپزخانه‌های جزیره که یک کانتر در مرکز آشپزخانه قرار گرفته است و دسترسی به سایر پریزهای آشپزخانه مشکل است، سه راهی توکار بیشترین کاربرد برای شما خواهد داشت.

با فعال کردن سنسور پشت آینه توسط پریزهای توکار، به راحتی می‌توانید آینه موردنظر را در هر قسمتی از خانه که دوست دارید نصب کنید. در دفاتر اشتراکی که میزکارهای بسیاری برای کار وجود دارند، دسترسی همه افراد به پریزهای برق غیر ممکن است؛ بنابراین با استفاده از چند سه راه توکار می‌توان نیاز همه کارکنان به برق مصرفی را برطرف کرد. علاوه‌بر آشپزخانه و محیط کار، پریزهای توکار برای نظم دهی به سیم‌های برق باشگاه‌های ورزشی، ورزشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و هر محیطی که با لوازم برقی زیادی سر و کار دارند، انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

پریزهای توکار برای چه مکان‌هایی مناسب هستند

انواع پریزهای توکار کابینت، کدام پریز بهتر است؟

پریزهای توکار کابینت انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هر یک از آن‌ها را برای نورپردازی آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید. مهم‌ترین انواع این پریزها شامل موارد زیر هستند:

  • پریز توکار ملونی
  • پریز توکار کابینتی
  • پریز توکار USB دار
  • پریز توکار استوانه‌ای

در این میان پریز توکار ملونی از فروش بیشتری به نسبت سایر پریزها برخوردار است.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد پریز توکار ملونی، چرا پریز توکار ملونی بخریم؟

شاید بخواهید بدانید چرا پریز توکار ملونی، پیشنهاد ویژه ما به شما است؟ پاسخ این سوال بسیار واضح و روشن است. پریزهای توکار با توجه به ویژگی‌هایی که دارند نظم و زیبایی منحصر‌ به‌فردی در آشپزخانه و محیط کار ایجاد می‌کنند. علاوه‌بر این پریز توکار ملونی با داشتن مقاومت بالا و رنگ‌های متنوع به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب ترین پریزهای تو کار خانه و آشپزخانه تبدیل شده است. از دیگر ویژگی‌های مهم این پریزها که آن را به نسبت سایر پریز‌های توکار متمایز ساخته است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سه سوکت برق
  • سیم کشی داخلی اصولی
  • 2 سال گارانتی
  • زیبا و مقاوم
  • رنگ بندی متنوع و کاربردی( مشکی، دودی، طلایی و نقره‌ای)
  • رویه فلزی ضد آب

مزایای استفاده از سه راه توکار

خرید اینترنتی پریز توکار ملونی از فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق

در این مطلب شما را به صورت کامل با پریز توکار ملونی و آموزش تصویری نصب کلید و پریز توکار آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید نصب این پریزها بسیار آسان بوده و استفاده از آن مزایای بسیاری به همراه دارد. برای خرید اینترنتی پریز توکار ملونی می‌توانید همین حالا به صفحه محصولات فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق مراجعه کنید و در کمترین زمان پریز توکار مورد نظر خود را خریداری کنید.

سفارشات شما در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به دستتان خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پریزهای تو‌کار و یراق آلات موردنظر می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۷۳۴۳۵۵۶ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

پرسش و پاسخ

نظرات شما کاربر عزیز با دقت و حساسیت خوانده می شود و پاسخ شما در کمتر از 8 ساعت برایتان ارسال می شود .

پاسخ کارشناسان تجهیز یراق به پرسش یا دیدگاه شما را از طریق پیامک به اطلاعتان خواهیم رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان
پرداخت در محل
پشتیبانی 12 ساعته
ارسال سریع

copy right @ TAJHIZ YARAGH 2020